Regulamin Hotelu

§ 1

Postanowienia ogólne

1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przybywania na terenie Hotelu ALTA prowadzonego przez Grupa ALTA Sp. z o.o. Sp.K. z siedzibą w 36-200 Brzozów, ul. 3-go Maja 70, KRS 0000624926, NIP 686-16-87-639 i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w hotelu. Dokonując ww. czynności Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.

2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Hotelu ALTA.

3. Regulamin jest dostępny do wglądu w recepcji hotelowej oraz w każdym pokoju hotelowym.

§ 2

Doba Hotelowa

1. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.

2. Doba hotelowa trwa od godz. 14:00 do godz. 12:00 dnia następnego.

3. Jeśli Gość nie określił pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na 1 dobę.

4. Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji jak najszybciej. Hotel może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku Gości nie przestrzegających obowiązującego regulaminu.

5. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w hotelu w przypadkach nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.

§ 3

Rezerwacja i Meldunek

1. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie recepcjonistce dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty meldunkowej.

2. Gość hotelowy nie może przekazać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.

3. Osoby niezameldowane w hotelu mogą gościnne przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7:00 do godz. 22:00.

4. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu hotelowym lub mieniu Gości, szkody na osobie Gościa, pracowników hotelu lub innych osobach przebywających w Hotelu.

5. Hotel zastrzega sobie praco do pobrania przy zameldowaniu pre-autoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego w wysokości należności za cały pobyt.

6. Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie dokonana przedpłata w wysokości 20% wartości w terminie 7 dni od dnia złożenia rezerwacji. Brak zaliczki może skutkować anulowaniem rezerwacji.

7. W przypadku nieodwołania rezerwacji pokoju do godziny 18:00 w dniu przyjazdu lub w przypadku nie dotarcia Gościa w zaplanowanym terminie do Hotelu, zaliczka nie zostaje zwrócona.

8. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, Hotel nie zwraca opłaty za daną dobę hotelową.

§ 4

Usługi

1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.

2. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie do Recepcji, co umożliwi pracownikom poprawę standardu świadczonych usług.

3. Hotel ma obowiązek zapewnić Gościom:

a) warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku;
b) bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania w tajemnicy informacji o Gościu;
c) profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Hotelu;
d) sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych naprawa urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie.

4. Dodatkowo na życzenie Gościa Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:

a) udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą;
b) budzenie o wyznaczonej godzinie;
c) przechowanie bagażu Gościa.

§ 5

Usługi Świadczone Drogą Elektroniczną

1. Hotel ALTA umożliwia korzystanie z następujących usług świadczonych drogą elektroniczną:

a) dokonywanie rezerwacji online za pośrednictwem strony internetowej Hotelu ALTA - https://alta.com.pl,
b) płatności online za dokonaną rezerwacje za pośrednictwem operatora płatności Tpay.

2. Korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem strony internetowej dostępnej pod adresem https://alta.com.pl wymaga spełnienia następujących warunków technicznych:

a) posiadanie komputera lub innego urządzenia mobilnego z dostępem do sieci Internet, na którym zainstalowana jest dowolna przeglądarka internetowa w aktualnej wersji,
b) posiadanie adresu poczty elektronicznej (email) oraz telefonu z możliwością odbierania połączeń głosowych oraz wiadomości tekstowych.

3. Korzystającym ze strony internetowej https://alta.com.pl zabrania się:

a) dostarczania treści o charakterze bezprawnym, w tym w szczególności, lecz nie wyłącznie, treści naruszających dobra osobiste osób trzecich, treści nawołujące do nienawiści na tle rasowym, etnicznym lub religijnym, treści naruszające ogólnie przyjęte normy społeczne.
b) podejmowania jakichkolwiek działań, które powodowałyby jakiekolwiek zakłócenia pracy strony internetowej lub przeciążenie systemów teleinformatycznych Hotelu ALTA.

§ 6

Warunki Zawierania i Rozwiązywania Umów o Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną

1. Zawarcie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną następuje z chwilą:

a) Wypełnienia i zatwierdzenia formularza rezerwacyjnego na stronie internetowej Hotelu ALTA.
b) Uiszczenia płatności online za pośrednictwem operatora Tpay (w przypadku rezerwacji płatnych z góry).

2. Gość ma prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), z wyjątkiem przypadków przewidzianych w art. 38 tej ustawy.

3. Rozwiązanie umowy może nastąpić również poprzez:

a) Rezygnację z rezerwacji dokonanej online zgodnie z zasadami anulacji określonymi w warunkach rezerwacji.
b) Zablokowanie możliwości korzystania z usług drogą elektroniczną przez Hotel ALTA w przypadku naruszenia Regulaminu.

§ 7

Odpowiedzialność Gości

1. Dzieci poniżej 12. roku życia powinny znajdować się na terenie Hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekowanie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.

2. Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Hotel zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe.

3. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Hotel może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana  do niezwłocznego zastosowania się do żądań Hotelu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Hotelu.

4. Każdorazowo Gość opuszczający pokój ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz.

5. Hotelowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Hotelu w przypadku opóźnienia z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowaniem należności za świadczone usługi.

§ 8

Odpowiedzialność Hotelu

1. Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.

2. Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

3. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu hotelowym czy poza terenem Hotelu.

§ 9

Zwrot Rzeczy Pozostawionych

1. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w pokoju hotelowym przez wyjeżdzającego Gościa, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.

2. W przypadku nie otrzymania od Gościa dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, Hotel przechowa powyższe przedmioty na koszt właściciela przez okres trzech miesięcy, a po upływie tego kresu przedmioty te przejdą na własność Hotelu. Artykuły spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny.

§ 10

Cisza Nocna

W Hotelu obowiązuję cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00 rano.

§ 11

Reklamacje

1. Wszelkie reklamacje związane z pobytem w Hotelu ALTA lub świadczeniem usług drogą elektroniczną należy zgłaszać w Recepcji hotelu lub poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: hotel@alta.com.pl.

2. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.

3. Reklamacje posiadające wymagana formę oraz treść będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od daty ich przekazania.

§ 12

Postanowienia Dodatkowe

1. Gość przebywający w hotelu wraz z psem lub kotem ma obowiązek poinformować o tym fakcie recepcjonistę w momencie zameldowania.

2. Na piętrach i w pokojach obowiązuje całkowity zakaz palenia. Za naruszenie zakazu palenia, Hotel będzie obciążał Gościa hotelowego karą pieniężną w wysokości 500 złotych. Kara będzie doliczana do rachunku Gościa hotelowego podczas wymeldowania z hotelu.

3. W pokojach hotelowych nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych - broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.

4. Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych  (Dz. U. z 2016 r., poz. 922) przez Grupę ALTA Sp. z o.o. Sp. K. z siedzibą w Brzozowi, ul. 3-go Maja 70 dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w Hotelu ALTA, korzystania przez Gościa z pozostałych usług świadczonych przez Hotel. Gość ma prawo do wglądu swoich danych osobowych oraz do ich korygowania.

5. Zakazuje się prowadzenia na terenie Hotelu akwizycji i sprzedaży obnośnej.

6. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Hotelu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości Hotelu.

7. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i łóżek, nie naruszającym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa korzystania.

Życzymy państwu miłego pobytu
Dyrekcja Hotelu ALTA